Klachtenprocedure

Kwaliteit troef bij Medisch Thuis


Wie al enigszins vertrouwd is met ons centrum weet
dat het garant staat voor kwaliteitsvolle zorg.
Elke hulpverlener, arts, verpleegkundige, baliemedewerker zet zijn/haar beste beentje voor om dat elke dag opnieuw waar te maken.

Niemand is perfect

Maar perfectie is niet van deze wereld.
Het kan dus gebeuren dat je over een bepaalde gang van zaken niet tevreden bent.
Dat willen we dan graag van je horen! Dus blijf er niet mee zitten.
Hieronder kun je een klachtenformulier downloaden dat in alle discretie zal worden behandeld door de klachtencoördinator. Die contacteert jou zo snel mogelijk. Samen met jou wordt dan gezocht naar een concrete oplossing. Ons centrum zit in een continu leer- en groeiproces. Het zet graag voluit in op wat naar de toekomst toe (nog) beter kan. Ook jij kunt ons daarbij helpen.

Klachtenprocedure
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x